xt 600 85

Här diskuterar vi allt som rör våra XT
Skriv svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Joff
Ny medlem
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

xt 600 85

Inlägg av Joff » tor 01 aug, 2013 11:14 pm

Har kopt en xt 600 - 85 som har statt en langre tid, nar jag startar den ar det nagot som laater som smaellare, ljudet forsvinner naer jag gasar.
Naer jag hade den paa tomgaang, knappt 10 min, saag jag att avgasroret framtill var rott som eld. Jag har bytt olja.
Vad kan det vara som gor att den blir saa rod och att det smaeller
Mvh Joff
0 x

Skriv svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable