Köpes: Fina plastkåpor,tank, sadel till Yamaha XT 95-2003

Köp, sälj, byt eller ge bort
Skriv svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Jonand
Ny medlem
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Köpes: Fina plastkåpor,tank, sadel till Yamaha XT 95-2003

Inlägg av Jonand » sön 01 jun, 2014 7:06 pm

Hej, söker fräscha plastkåpor, fender, kylarvingar etc. och bakparti samt gärna en svart sadel och blå tank. Gärna i blått.

Har ni något av intresse så får ni gärna höra av er till mig då jag håller på att renovera en hoj.

Har ni andra färger får ni gärna höra av er ändå.

/Jonas
0 x

Andreas Lundevall
Ny medlem
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Köpes: Fina plastkåpor,tank, sadel till Yamaha XT 95-200

Inlägg av Andreas Lundevall » lör 12 jul, 2014 4:32 am

Hej

Jag vet inte om mitt svar gick fram förut men jag skriver igen.
jag har följande till XT600 -1998

tank blå det finns små bulor men det hamnar bakom kylarvingarna.
framgaffel med styrkronor och styre
sadel svart upptill och blå på sidorna
förgasare

mvh
Andreas

0703387497
0 x

Jonand
Ny medlem

Re: Köpes: Fina plastkåpor,tank, sadel till Yamaha XT 95-200

Inlägg av Jonand » sön 13 jul, 2014 6:50 am

Inte aktuellt längre men tack ändå.
0 x

Skriv svar