Köpes: "krasch-kåpor" mm till XT 98:a

Köp, sälj, byt eller ge bort
Skriv svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Grottulf
Ny medlem
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Köpes: "krasch-kåpor" mm till XT 98:a

Inlägg av Grottulf » mån 17 sep, 2012 10:54 pm

Jag har insett att min nya XT är alldeles för fin för att pönta i skogen.
Så jag tänkte höra om någon har gamla spruckna/slitna/buckliga/repiga/skitiga sido-kåpor, bakskärm, sadel, tank mm mm som jag kan få köpa?
0 x
/Fredrik
XT600E 98:a
TT600 89:a

Skriv svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable